Informace pro vás

Jak odstoupit od smlouvy
  • Pokud je kupní smlouva uzavřena přes internet (prostřednictvím e-shopu), má kupující právo od této smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit
  • Odstoupení od smlouvy musí kupující doručit prodávajícímu buď e-mailem na adresu stavsem@stavsem.cz, nebo osobně v sídle prodávajícího na adrese Nádražní 3731, 276 01 Mělník
  • Při odstoupení od smlouvy musí kupující neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od ohlášení odstoupení od smlouvy, na své náklady dodat zboží zpět prodávajícímu
  • Prodávající vrátí kupujícímu peněžní prostředky neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od doručení zboží

 

  • Výše zmíněná pravidla platí pouze v případě, že kupujícím není podnikatel. Při nákupu pro účely podnikání se odstoupení od smlouvy řídí individuálně uzavřenou kupní smlouvou.
Jak reklamovat zboží

Zboží dodáváme vždy v bezvadné kvalitě. Pokud přeci jenom po rozbalení zboží objevíte vadu, či se vada objeví v průběhu používání, postupujte prosím podle následujících pokynů. Vše se pokusíme vyřídit k Vaší spokojenosti.

  • Právo z vad(y) zboží může kupující uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. V případě, že kupujícím je podnikatel, je záruční lhůta 12 měsíců. Některé zboží může mít jinou délku záruční lhůty. U takového zboží je doba záruční lhůty uvedena v objednávce.
  • Prodávající neodpovídá za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním.
  • U zboží prodaného za nižší cenu prodávající neodpovídá za vady, pro které byla nižší cena sjednána.
  • U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí spotřebitelem.
  • Reklamaci zboží musí kupující doručit prodávajícímu buď e-mailem na adresu stavsem@stavsem.cz, nebo osobně v sídle prodávajícího na adrese Nádražní 3731, 276 01 Mělník
  • Kupující je povinen doručit reklamované zboží do sídla prodávajícího včetně veškerého příslušenství
  • Při podání reklamace je kupující povinen nahlásit, jaký způsob vyřízení reklamace preferuje. Možnosti jsou následujcí:
    • Výměna
    • Sleva z kupní ceny
    • Oprava
    • Vrácení peněz
  • Reklamace bude vyřízena maximálně do 30 dní, od jejího podání prodávajícímu